2010/05/05

Kim jesteśmy.

Kilo – czyli ile?
Co jest cięższe / co więcej waży: kilo żelaza czy kilo waty? 

Mówią, że kilo to kilo, ale na co komu tyle waty? A ile to kilo designu?
Kilo Designu to trochę naszej pracy, mnóstwo zaangażowania i szczypta spontaniczności. 
W Kilo Designu mieszczą się plany promocji prac studentów, organizacja warsztatów, wykładów 
i konferencji. W Kilo Designu znajdą się też dobre pomysły, ciekawa typografia i zajmująca animacja. 
To ciężka praca i nieprzespane noce. Wszystko to sumuje się w kilo satysfakcji, radości tworzenia 
i dobrej zabawy. To chyba więcej niż kilo waty? Może nawet więcej niż kilo żelaza...


Kto po co i dlaczego?
Różni nas wiele: studiujemy na różnych latach, wywodzimy się z różnych środowisk. 

Co innego nas pociąga: jedni wybierają specjalizacje edytorskie, inni operują obrazem ruchomym. 
Dzieli nas wiek, płeć, wygląd, zainteresowania, temperamenty, rzeczy ważne i nieważne. 
Mimo to, jest jedno co nas łączy: pasja dla designu i potrzeba działania. 
Chcemy słuchać ludzi, którzy mogą podzielić się z nami swoim doświadczeniem w dziedzinie projektowania i pokazać nam świat oglądany przez okulary profesjonalnego designera. 
Jeździć na festiwale, chłonąć nowatorskie rozwiązania i czerpać wiedzę prawdziwych autorytetów naszego środowiska artystyczno-projektowego. Chcemy też sami dzielić się z ludźmi tym, co kochamy, wyjść 
w świat z naszą działalnością, z naszymi pracami, pokazać ludziom czym jest dobry design. 
Dlatego w 2010 założyliśmy Koło Naukowe Projektowania Graficznego Kilo Designu. 
Każdy zasługuje na trochę designu. Nawet na Kilo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz