Mamy zaszczyt przedstawić listę gości, którzy w charakterze konsultantów, zgodzili się wziąć udział w pierwszej edycji FestDesignu.
Myślimy, że różnorodność dyscyplin, jakie reprezentują, pozwoli każdemu zainteresowanemu Projektantowi Graficznemu, wyciągnąć z rozmowy z nimi coś dla siebie. Żeby nie przedłużać - oto oni - kolejność jest przypadkowa, zdaje się, że według czasu ich odpowiedzi.
Osobom zainteresowanym współczesną polską ilustracją dla dzieci (i nie tylko), Pana Mizielińskiego przedstawiać nie trzeba. Wraz z żoną Aleksandrą tworzą swoje ultradźwiękowe i progresywne Hipopotam Studio, którego dokonania w ostatnich latach zyskały międzynarodowe uznanie (tegoroczna nagroda na Targach Książki w Bolonii za Co z ciebie wyrośnie). Bezkompromisowe podejście do typografii, odważne poglądy oraz zdolności retoryczne godne Steve`a Jobbsa. Serdecznie polecamy!
Sami o sobie:
,,Ubieramy marki w znaki, żeby znaczyły i wyglądały. W znaczenia, żeby je kochać, lubić albo szanować. W litery, żeby się łatwo czytało i żeby napisy mądrze wyglądały. W kolory, nie za dużo i nie za mało – żeby pasowały. W style, żeby było dobrze i ładnie. Tak robimy.”
Ich niesamowicie profesjonalne podejście do projektowania identyfikacji wizualnej firm owocuje niebanalnymi pracami, które zamykają usta wszystkim tym, którzy nie wierzą w moc polskiego projektowania graficznego. Podczas wykładu na ASP w Katowicach, uwiedli publiczność swoją znajomością rynku oraz szczegółowymi omówieniami procesów projektowych, w wyniku których powstają ich świetne prace.
By scharakteryzować jego szeroko zakrojoną działalność na rzecz poprawiania jakości polskiego projektowania i wzbijania jej aż pod niebo, pozwoliliśmy skorzystać sobie z notki biograficznej umieszczonej na profilu goldenline:
projektant książek i typograf, wydawca polskiej wersji *Elementarza stylu w typografii* Roberta Bringhursta (Design Plus, 2007).
Od 2005 roku wykłada *Typografię książki* na Akademickim Kursie Typografii na Wydziale Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz prowadzi autorskie szkolenia dla redakcji wydawnictw i firm zewnętrznych wykonujących usługi z zakresu DTP.
Od 2006 roku wykłada *Podstawy edytorstwa i typografii* w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa dla studentów podyplomowych na kierunku Edytorstwo i Rynek Książki.
Od 2008 roku prowadzi wykłady i warsztaty z *Projektowania publikacji* dla słuchaczy Podyplomowych Studiów Edytorskich na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Od 2008 współwłaściciel pracowni i wydawnictwa d2d.pl, które rozpoczyna wydawanie książek z zakresu typografii i projektowania graficznego
Od 2005 roku wykłada *Typografię książki* na Akademickim Kursie Typografii na Wydziale Nauk Humanistycznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz prowadzi autorskie szkolenia dla redakcji wydawnictw i firm zewnętrznych wykonujących usługi z zakresu DTP.
Od 2006 roku wykłada *Podstawy edytorstwa i typografii* w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej im. Bolesława Prusa dla studentów podyplomowych na kierunku Edytorstwo i Rynek Książki.
Od 2008 roku prowadzi wykłady i warsztaty z *Projektowania publikacji* dla słuchaczy Podyplomowych Studiów Edytorskich na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Od 2008 współwłaściciel pracowni i wydawnictwa d2d.pl, które rozpoczyna wydawanie książek z zakresu typografii i projektowania graficznego
Proszę Państwa... czy mamy jeszcze coś dodawać?
,,Z tropikalnym owocem, oprócz nazwy, łączy nas także niepowtarzalny smak, jaki mają wszystkie nasze realizacje i projekty. W centrum naszych działań jest marka - nadajemy jej imię, twarz i charakter,
osadzamy w kontekście pozytywnych emocji. Papajastudio zajmuje się przede wszystkim identyfikacją wizualną i marketingiem terytorialnym. Standardowe metody budowania wizerunku marki są dla nas tylko punktem wyjścia dla pracy kreatywnej oraz do zastosowania naszych autorskich i niekonwencjonalnych rozwiązań. Realizacje Papajastudio doceniane są przez branżę, czasopisma fachowe, ale przede wszystkim przez klienta - zawsze wizualizujemy jego oczekiwania, nawet te na początku ukryte i nieuświadomione." - tak opisują się na swojej stronie internetowej, którą serdecznie polecamy. Ich obecność będzie gratką dla każdego zainteresowanego profesjonalnym brandingiem człowieka. Żal byłoby nie skorzystać...
osadzamy w kontekście pozytywnych emocji. Papajastudio zajmuje się przede wszystkim identyfikacją wizualną i marketingiem terytorialnym. Standardowe metody budowania wizerunku marki są dla nas tylko punktem wyjścia dla pracy kreatywnej oraz do zastosowania naszych autorskich i niekonwencjonalnych rozwiązań. Realizacje Papajastudio doceniane są przez branżę, czasopisma fachowe, ale przede wszystkim przez klienta - zawsze wizualizujemy jego oczekiwania, nawet te na początku ukryte i nieuświadomione." - tak opisują się na swojej stronie internetowej, którą serdecznie polecamy. Ich obecność będzie gratką dla każdego zainteresowanego profesjonalnym brandingiem człowieka. Żal byłoby nie skorzystać...
Kolejna apetyczna nazwa na naszej liście! Zamiłowanie do wyrafinowanych nazw pokrywa się jak widać ze znakomitymi projektami. Studio Bakalie to kolejny zespół specjalistów od brandingu. Na stronie internetowej piszą o sobie:
Naszym celem jest skuteczne budowanie wizerunku marek oraz idei. Skuteczne, bo oparte na twórczej analizie z zastosowaniem sprawdzonych autorskich narzędzi. Skuteczne dzięki naszej nieustającej współpracy ze światem kultury i sztuki - nie tracimy kontaktu z najsurowszymi krytykami kreacji, więc nie popadamy w rutynę. Skuteczne, ponieważ nasze rozwiązania często są niekonwencjonalne: znamy zasady budowania wizerunku marki i wiemy kiedy je łamać. Nasza działalność obejmuje wszystkie elementy brandingu.
Projektant specjalizujący się w grafice wydawniczej, typografii, tworzeniu wizerunków marek i systemów identyfikacji wizualnej, Dyplom z plakatu u prof. Macieja Urbańca, z malarstwa i rysunku u prof.Janusza Przybylskiego na Wydziale Grafiki ASP w Warszawie. Współwłaściciel (wraz z M.Głowackim) działającego od 2001 roku studia projektowego BRANDY. W latach 1995-98 jako art director w McCann Erickson i DDB tworzy projekty i wyróżniane kampanie reklamowe dla Gillette, CocaCola, Casio, RJR, OralB, Timex, Centertel, Elf, Castorama i innych.W 1998 otwiera jeden z pierwszych w Polsce butików kreatywnych ,,Garaż”. Autor nazwy Orlen na zlecenie Codes, oraz licznych, realizowanych pod marką Brandy projektów dla m in. Ernst &Young, Deloitte, Credit Suisse, Polmosu Lublin, Stock Polska, Urzędu Miasta St. Warszawy, Zachęty, Biura Stołecznego Konserwatora Zabytków, Żyrardowa, Polskiej Organizacji Turystycznej. Twórca manuali marek Heyah, Żołądkowa Gorzka, Partii Kobiet, Stock Prestige, AmbraSA, Elektroeko.
Prowadzi Pracownię Projekowania Opakowań na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie. Autor publikacji i analiz krytycznych z zakresu projektowania i tworzenia wizerunku. (źródło)
Wspaniałe zamknięcie listy, prawda? Mamy nadzieję, że jak najwięcej z Was pojawi się z portfolio na naszym Festowym spotkaniu. Lada chwila pojawią się informacje na temat zgłaszania uczestnictwa oraz zasad udziału. Myślimy, że sylwetki przedstawionych powyżej twórców mocno mobilizują do przygotowywania prezentacji własnych prac i rzucenia się na pastwę ich profesjonalnych, szczerych opinii. Żal byłoby stracić tą niepowtarzalną okazję, konfrontacji ze śmietanką polskich projektantów, zebranych w jednym miejscu - a do tego otwartych na dialog ze studentami.
ZAPRASZAMY!
Prowadzi Pracownię Projekowania Opakowań na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie. Autor publikacji i analiz krytycznych z zakresu projektowania i tworzenia wizerunku. (źródło)
Wspaniałe zamknięcie listy, prawda? Mamy nadzieję, że jak najwięcej z Was pojawi się z portfolio na naszym Festowym spotkaniu. Lada chwila pojawią się informacje na temat zgłaszania uczestnictwa oraz zasad udziału. Myślimy, że sylwetki przedstawionych powyżej twórców mocno mobilizują do przygotowywania prezentacji własnych prac i rzucenia się na pastwę ich profesjonalnych, szczerych opinii. Żal byłoby stracić tą niepowtarzalną okazję, konfrontacji ze śmietanką polskich projektantów, zebranych w jednym miejscu - a do tego otwartych na dialog ze studentami.
ZAPRASZAMY!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz